Fiú vagy lány? Négy módszer, ami elárulja

Publikálva: 2019. június 

"Mindegy hogy fiú vagy lány, csak egészséges legyen!" Nincs olyan kismama akinek ne hagyta volna el a száját az iménti mondat. Szintén ritkaságszámba megy az olyan várandós, aki ne lenne kíváncsi arra, hogy fiút vagy lányt hord a szíve alatt. Létezik néhány otthoni teszt, amivel (állítólag) megjósolható a baba neme. Nem bírtam tovább várni, kipróbáltam őket! 

gender_reveal_cake.jpg

Az első gyermekünket a 12. heti ultrahangon kisfiúnak látták. Aztán a 18-19. héten átváltozott lánnyá. Most, a második várandósságom 12. és 13. hetén szintén kisfiút láttak a pocakomban, de tapasztalt anyukaként óvatosan kezeltem ezt a hírt. A 18. és 20. héten ez a gyermek is lánnyá változott. Ekkor gondoltam, hogy kipróbálom azokat a házi praktikákat, amikkel megtudhatjuk, hogy milyen nemű lesz a születendő baba.

Kínai fogamzásnaptár

Több száz évvel ezelőtt - ahogy a módszer neve is mutatja - kínai tudósok létrehoztak egy táblázatot, amelyből kikalkulálható, a születendő baba neme.kinai_fogamzasnaptar.jpg

A felső sorban ki kell választani az anya életkorát, ami a fogantatás napján aktuális, a bal szélső oszlopban pedig a fogantatás hónapját lehet meghatározni. A rózsaszín "L" betűs négyzetek kislányt, míg a kék "F" betűs négyzetek kisfiút jeleznek.

Nézzük a gyakorlatban. 29 éves voltam azon a decemberi napon amikor Mimi fogant. A kínai fogamzás naptár szerint is lányt vártam. A második baba is decemberben költözött a pocakomba és 32 éves voltam. A naptár szerint most fiút várok.  

A szódabikarbóna teszt

A reggeli vizeletet fog fel és öntsd rá egy evőkanál szódabikarbónára!  Amennyiben aktív pezsgést tapasztalsz, kisfiad lesz, ha nem történik semmi a vegyülettel, lányt vársz. Az első várandósságom során a pohár félig kezdett csak  el habosodni. Össze is néztünk a férjemmel, eszünkbe jutott egy pár éves jóslat, miszerint iker gyermekeint lesznek. Nem lettek. 

szodabikarbona_teszt.jpg

(A kép forrása: ITT)

Most a második várandósság során a szodabikarbóna úgy habzott, mintha egy jó pofa sört öntöttünk volna a pohárba. Ez alapján a teszt alapján is fiút hordok a szívem alatt. 

A gyűrű teszt

Ennek a tesztnek a működésére nem találtam tudományos magyarázatot. Azonban úgy tartja a fáma, ha a gyűrűdet a hasad fölé lógatod egy cérnaszálon és az körkörösen kezd el táncolni, akkor az erősebb nemhez, még ha függőlegesen mozog a gyűrű, akkor a gyengébb nemhez tartozik a gyermeked.

Mimivel nem emlékszem ennek a tesztnek az eredményére. Azonban most a karikagyűrűm körbe-körbe forgott.

A gyermeki megérzés

2018 novemberében egy vacsora közben a kislányunk két falat között közölte, hogy neki hamarosan kistesója fog születni. Három hét múlva két csík jelent meg a terhességi tesztemen. A kis jósnő azt is elárulta, hogy fiú tesója lesz és ehhez a kijelentéséhez nagyon erősen ragaszkodott. Olyannyira, hogy mikor a nőgyógyász a várandósság felénél kislányt látott az ultrahang képernyőjén, Mimi sírva fakadt!

"Anya! Nem jól látja a doktor bácsi. Hidd el, fiú! Dacára, dacára fiú!"

kisfiut_varunk.jpg

A házi tesztek és Mimi kijelentése bogarat ültetett a fülembe és bejelentkeztem a 23. héten egy 4 dimenziós ultrahang vizsgálatra. Kifejezetten azért kértem időpontot, hogy megmondják, milyen nemű lesz a második gyermekünk. Ahogy a készüléket bekapcsolták és a képernyőre emeltem a tekintetem egy hatalmas terpeszt láttam, és a két lábikó között bizony volt valami.

"Fiú! Egyértelműen fiú!" - nyugtázta a doktor. 

"Látom..." - válaszoltam, miután megkerestem a leesett állam. 

Most már biztosan boszorka az első szülött gyermekünk, mert bizony kisfiút várunk!

Ha szívesen olvasnál még várandóssággal kapcsolatos témákról IDE kattintva megteheted.

 Ha tetszett a bejegyzés kövesd a blog Facebook oldalát, így biztosan nem maradsz le a következő posztról, az Instagramon és a YouTube csatornánkon pedig egy pici betekintést engedünk az életünkbe.

A blogon található valamennyi írás és kép a szerző, Endrész Tímea szellemi terméke és mint ilyet, szerzői jog védi. A képek, írások (beleértve az írások részleteit) a szerző engedélye nélküli jogosulatlan átvétele, közzététele, átalakítása, vagy bármilyen formában történő felhasználása jogi következményeket von maga után.

 

Címkék: várandósság