Nyári esőnap gyerekkel: sellő tojástartóból

Ez a nyár nem feltétlenül a kánikuláról szól. Anyuka legyen a talpán, aki újabb és újabb benti programmal szórakoztatja a gyerekeit. Néhány hete megosztottam Veletek az első ingyenesen letölthető színezőmet (IDE kattintva letölthetitek) és itt a következő DIY projekt: sellő tojástartóból.

nevtelen_terv_20.png

A gyerekek korától függően egy picit nem árt előre készülni ahhoz, hogy gördülékeny legyen a kreatív délután. Mutatom mi szükséges a hableányok és hablegények elkészítéséhet.  

Hozzávalók:

  • - karton tojástartó
  • - olló
  • - festék
  • - ecset
  • - ragasztópisztoly
  • - letölthető sellő sablon
  • - karton
  • - papírragasztó
  • - hurkapálcika 

hableany_es_hablegeny_tojastartobol_1.png

Elkészítés:

  1.  Első lépésként a sellő sablonokat kinyomtattam és papírragasztóval ráragasztottam egy kartonra.
  2.  A kislányom négy éves és még nem bánik biztosan az ollóval, így a formákat én vágtam körbe.
  3.  Ezután egy-egy darab karton segítségével rögzítettem a sellők hátsó részére egy-egy hurkapálcikát.
  4.  A tojástartót rekeszeit olló segítségével szétvágtam, és...
  5. a kislányommal együtt kifestettük őket. Nekem nagyon tetszik, ha színátmenetes a hableányok és hablegények uszonya, Mimi szerint minél színesebb, annál szebb.
  6. A tojástartókat úgy kell egymásra ragasztani, hogy félig fedjék egymást. Sajnos a sima papírragasztó nem tudja egymáshoz ragasztani a kartonokat, ezért a ragasztópisztolyt kell elővennünk. Forró! Óvatosan.
  7.  A hurkapálcikát átszúrtam a tojástartó uszonyokon és kész is!

darling.png

A sellő sablonokat IDE kattintva tudjátok letölteni.

Ha van kedvetek, mutassátok meg, hogy mit alkottatok a gyerekekkel vagy nélkülük. 

Az inspirációt a Pinterest biztosította.

Ha tetszett a bejegyzés kövesd a blog Facebook oldalát, így biztosan nem maradsz le a következő posztról, az Instagramon és a YouTube csatornánkon pedig egy pici betekintést  engedünk az életünkbe.

A blogon található valamennyi írás és kép a szerző, Endrész Tímea szellemi terméke és mint ilyet, szerzői jog védi. A képek, írások (beleértve az írások részleteit) a szerző engedélye nélküli jogosulatlan átvétele, közzététele, átalakítása, vagy bármilyen formában történő felhasználása büntetőjogi és polgári jogi következményeket von maga után.

 

Címkék: DIY