Helló új blogfelület!

hey_chicks_logo_szines.jpg2017. január 26-án született az első blogbejegyzés a The Life with Mimi blogon. 

Az anyaság előtt az államigazgatásban dolgoztam, ami egy pörgősebb lét volt, mint a pelenkázás-etetés-altatás szentháromsága. Az otthoni időszak alatt elkezdett az agyam tompulni, romlott a szókincsem és összeakadt a nyelvem, ha három mondatnál többet kellett összefüggően beszélni.

Emellett a várandós hormonok kiürülésével a 9 hónap, a szülés és az anyaság első heteinek emlékei elkezdtek fakulni és módosulni a fejemben. E két tényező megviselt, ijesztő volt számomra és arra sarkallt, hogy elkezdjek terápiás céllal írni. 

hey_chicks_blog.jpg

Ahogy Mimi személyisége elkezdett kibontakozni, egyre nehezebben beszéltem róla, egyre nehezebben adtam ki őt. Így alakult át a blog egy mom-lifestyle oldallá, ahol a gasztro, a DIY, az utazós bejegyzések mellett komoly témákkal is szívesen foglalkoztam, pont úgy, ahogy az életben. 2019. augusztusában megszületett a második gyermekünk Miló, így megérett a blog egy  névváltásra.

HEY CHICKS!

Sokáig tanakodtam az új blog nevén. A gyerekek nevére nem szerettem volna építeni már, hiszen ki tudja mit hoz a jövő (vagy a gólya) számunkra. Három évenként mégsem indíthatok új blogot... Nem szerettem volna egy olyan nevet, ami az édesanya szót vagy szinonimáit tartalmazza, ugyanakkor jó lett volna, ha mégis utal az anyai szerepemre. Aztán egy napon kértem az Univerzumot, hogy küldjön számomra egy jelet! Az Instagramra belépve ez volt az első kép, amit megláttam.

hey_chicks_inspiracio_2.jpg

Hey Chicks! - kiáltottam fel! Szinte homlokon csaptam magam, hiszen végig itt volt a név az orrom előtt. A családban sokszor hívnak minket a szülők "Csibéimnek", mi pedig rengetegszer mondjuk a gyerekeinknek: "Drága Pipikéink!" Egy valódi totyogó tyúkanyó vagyok, és főként a nőtársaimnak írok a blogomon vagy a közösségi oldalaimon. Szinte már láttam magam előtt a logót.

Ekkor kerestem fel Pataki-Gilányi Nórát a Designizmus Tervezőiroda kreatív igazgatóját, hogy segítsen papírra vetni a gondolataimat, rajzolja meg számomra azt a logót, amivel teljes mértékben azonosulni tudok. Ami természetes, könnyed, humorral átszőtt, lendületes, fiatalos. Sokat nem kellett neki magyarázkodnom, mert az oldalaimat áttekintve rögtön érezte mire gondolok, egyből egy hullámhosszra kerültünk. 

Hát, így született meg ez az új platform, ahol a témák nem változnak, a tartalom marad a régi. Remélem, hogy továbbra is inspirálhatlak Benneteket a kreatív mindennapok megélésben! 

hey_chicks_logo_szines.jpg
  

Ha tetszett a bejegyzés kövesd a blog Facebook oldalát, így biztosan nem maradsz le a következő posztról, az Instagramon és a YouTube csatornánkon pedig egy pici betekintést engedünk az életünkbe.

A blogon található valamennyi írás és kép a szerző, Endrész Tímea szellemi terméke és mint ilyet, szerzői jog védi. A képek, írások (beleértve az írások részleteit) a szerző engedélye nélküli jogosulatlan átvétele, közzététele, átalakítása, vagy bármilyen formában történő felhasználása jogi következményeket von maga után.

Címkék: lélek anyaság